Meld deg inn i GHK

Man trenger ikke å være medlem for å trene og for å benytte seg av klubbens fasiliteter. Som medlem vil du imidlertid spare penger. Medlemskontingenter er den største inntektskilden for klubben. Virksomheten finansieres også bla gjennom trenings-avgifter, kursvirksomhet og utleie av hallene. Er du medlem er disse avgiftene lavere enn dersom du ikke er medlem.

Hva koster det å være medlem?

Når du melder deg inn i en hundeklubb må du samtidig også melde deg inn i paraplyorganisasjonen Norsk Kennelklubb (NKK). Der må du betale en grunnkontingent som også gjelder for alle andre hundeklubber du måtte være medlem i,  eller ønsker å bli medlem i. I tillegg kommer altså kontingenten til den/de klubbene du vil være medlem i.

GRUNNKONTINGENT TIL NKK:                         MEDLEMSKONTINGENT TIL GHK:                        SAMLET PR ÅR:

Kr 333.- pr år                                                                 Kr 350.- pr år                                                      Kr 683.- pr år

I GHK kan familiemedlemmer knytte seg til hovedmedlemmet som medlemmer med et tillegg på kr 100.- pr år pr medlem.

OBS! Dersom du allerede er medlem og vil knytte et eller flere familiemedlemmer til medlemsskapet, får du ordnet det ved å sende e-post til info@nkk.no . Oppgi medlemsnummer, navn og adresse i tillegg til navnet på familemedlemmet som ønskes knyttet til.

Treningsavgift

Treningsavgiften bidrar til klubbens drift slik at medlemmene kan tilbys treningsmuligheter året rundt. Avgiften betales pr trening med VIPPS, eller man kan kjøpe helårs- eller halvårskort. Medlemmer betaler halv pris ift de som ikke er medlemmer. Hel- og halvårskort selges kun til medlemmer, og er betalingsmåten som gir størst rabatt. Se hele prislisten HER.

Her kan du melde deg inn

Jeg er ikke medlem, verken i GHK eller NKK:

Da trykker du på denne knappen for å melde deg inn begge steder:

Jeg vil melde meg inn i GHK, men er medlem i NKK:

Da trykker du på denne knappen, logger deg inn på NKK og legger til medlemskap i GHK:

Jeg er medlem både i NKK og GHK, men ønsker å knytte et familemedlem til medlemskapet:

Send e-post med beskjed til info@nkk.no . Oppgi medlemsnummer, navn, adresse og navnet på familiemedlemmet. NKK ordner tilknytningen.

Har du spørsmål eller trenger hjelp, ta kontakt med medlemsansvarlig: medlem@gjovikhundeklubb.no